Outfits

piątek, grudnia 20, 2013

Hejka ;)
Chciałam na moim blogu umieścić kilka zdjęć na których będziecie mogli zobaczyć chociaż część ciuchów z mojej szafy. Ale nie chcę was katować wstawianiem na bloga zdjęć tak słabej jakości jakie robi moja cyfrówka. Więc pomyślałam, że ułożę specjalnie dla was kilka outfitów z ciuchów znalezionych na różnych stronach internetowych ;) No to do dzieła :

OUTFIT 1

Idealny na każdy dzień, oczywiście w zimie na wierzch kurteczka ;P


Buty - fleq.pl
Torba - scheinside.com
Naszyjnik - polyvore.com
Sweter - scheinside.com
Kolczyki - H&M
Spodnie - scheinside.com


OUTFIT 2

W sam raz do szkoły ;)

Buty - H&M
Torba - Cropp
Spodnie - H&M
Sweter - scheinside.com
Beanies - H&M


Następnym razem postaram się dodać zdjęcia moich ciuchów, a nie ciuchów żywcem wziętych z internetu ;)
Ale jak już wcześniej pisałam zbieram na lustrzankę i nie wiem ile mi to jeszcze zajmie czasu...
Posty na blogu postaram się pisać jak najczęściej i mam nadzieję że kogoś tym zainteresuję ;D

Co jeszcze warto zobaczyc?

6 komentarze

  1. Oba outfit'y są fajne, ale ciekawsze będą z tw ciuchów ^^
    Wesołych życzę!

    Like&Follow me ! ;3
    http://instagram.com/paulus008
    http://instagram.com/paulus008

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...