20 faktów o mnie

sobota, grudnia 21, 2013

Hej ;)

W tym poście postanowiłam, że napiszę wam trochę o sobie żebyście trochę lepiej mnie poznali ;)
Nie wiem za bardzo co chcielibyście o mnie wiedzieć, więc napiszę o tym co moim zdaniem wydaje się słuszne ;)




1. Jak masz na imię?
- Kinga

2. Ile masz lat?
- 14

3. Masz rodzeństwo?
- Tak, brata i dwie siostry ( wszyscy starsi )

4. Jakiej muzyki słuchasz?
- Różnie : pop, rock, czasem rap, ale rzadko i wszystkiego innego po trochu

5. Ulubiony zespół?
- One Direction <33

6. Masz zwierzaka?
- Niestety nie, ale marzę o psie

7. Masz jakieś hobby?
- Chyba każdy ma coś co lubi robić tak naprawdę bardzo, ja uwielbiam śpiewać ;)

8. Ile masz wzrostu?
- 160 cm, no może 159 :P

9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
- Nie mam ulubionego. Różnie bywa z tymi kolorami. Czasami bardziej lubię fiolet, a czasami niebieski.

10. Masz drugie imię?
- Nie

11. Jaki przedmiot najbardziej lubisz w szkole?
- Angielski

12. Jakie ubrania najczęściej nosisz?
- Najwygodniejsze są dla mnie leginsy i jakiś luźny sweterek albo bluza

13. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nienawidzisz?
- Geografii, kompletnie jej nie czaję

14. Co najbardziej cenisz w ludziach?
- Szczerość, nienawidzę kiedy ktoś udaje kogoś kim nie jest...

15. Najdziwniejsza przygoda z dzieciństwa?
- Nie wiem czy to się liczy, bo było to stosunkowo niedawno, no ale prawie się utopiłam w basenie w którym było wody tylko po kolana. Nie umiem pływać ;D

16. Jakiś dziwny nawyk?
- Często obgryzam paznokcie ;(

17. Mieszkasz na wsi czy w mieście?
- Niestety na wsi

18. Jaki masz kolor oczu?
- Chyba zielone, chociaż nie wiem dziwny mam kolor ;)

19. Lubisz czytać książki?
- Nie przepadam za tym

20. Malujesz się?
- Na co dzień się nie maluję, co najwyżej na jakąś dyskotekę ;)

No to tyle, teraz już trochę o mnie wiecie ;)

Co jeszcze warto zobaczyc?

7 komentarze

  1. Śliczny wygląd bloga, fajny styl pisania, ciekawe notki, czego chcieć więcej? :*
    pozdrawiam <3
    Klikniesz w baner sheinside w wolnym czasie? :*
    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo tez mam 159/160 :D. piona! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! Wesoołych świąt , buziaki <3
    Olczyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam wzrost :) Ale jak znam życie ty mnie pewnie przerośniesz ;p

    Wesołych Świąt ♥
    http://striking-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie lubiłam Angielskiego. Fajnie mieć psa w domu. sama mam jednego i już wiem że chcę drugiego :P
    Zapraszam do mnie,
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  6. 9, 10, 12 mam tak samo <33

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...