Hair Hair Hair

niedziela, grudnia 22, 2013

Hej misiaki <33
Więc tak, postanowiłam się z wami podzielić pewnym sposobem, który bardzo mi pomógł z moimi problemami z włosami. Dawniej moje włosy straszliwie mi wypadały i wolno rosły. Teraz zauważyłam, że wypada mi ich około 2 razy mniej i trochę szybciej rosną. Efekty może nie są jakieś spektakularne, ale są zauważalne.


Tym sposobem jest kuracja drożdżowa ;)

Przygotowanie naparu z drożdży jest dziecinnie proste:
* Bierzemy ok. ćwierć kostki drożdży
* Zalewamy je wrzątkiem i mieszamy
* Po ok.20 minutach pijemy gotowy napar



Pamiętajcie koniecznie o tym żeby odczekać wyżej wspomniane 20 minut!

Ten sposób jest naprawdę niezawodny i pomógł już wielu osobom. Mam nadzieję że i wam pomoże ;)
Powinnam was uprzedzić również o tym, że w pierwszych dwóch tygodniach stosowania może pojawić się wysyp pryszczy. Podkreślam "może" ponieważ nie musi. W moim przypadku niestety wystąpił...


I co, zamierzacie stosować kurację drożdżową?


Co jeszcze warto zobaczyc?

4 komentarze

  1. Może kiedyś coś takiego zrobię, bo póki co w sumie nawet dobrze się trzymią moje włosy :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem robić niczego regularnie więc się nie biorę :D
    Obserwuję
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba nie potrzebuję stosować tej kuracji, bo mam bardzo gęste włosy, ale ogólnie post ciekawy ;) świetnie piszesz i masz super design bloga ;) ogólnie blog bardzo fajny ;) życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    a tak przy okazji mam do Ciebie prośbę: czy mogłabyś zaobserwować mój blog? :) byłoby mi bardzo miło, to dla mnie bardzo ważne ;)
    Pozdrawiam ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... Zastanowie się :) Może spróbuje ...
    ________
    nessia-about-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...