Snow Pictures + Zarabianie w internecie ♥

sobota, stycznia 25, 2014

Hej ;)



Pierwszy tydzień ferii już prawie minął, a ja praktycznie nic nie zrobiłam. Przez cały czas siedziałam w domu, postanowiłam, że w tym tygodniu to się zmieni i zacznę bardziej aktywnie spędzać czas...
Wczoraj wybrałam się na mały spacer i zrobiłam kilka zdjęć. Miałam dodać OOTD, ale z uwagi na to że jestem chora i nie wyglądam zbyt dobrze, to przychodzę do was z moimi zimowymi zdjęciami ze spaceru ;)
Outfit postaram się dodać jutro o ile będę wyglądać znośnie ;P




Chciałabym wam jeszcze przedstawić cudowny sposób na zarabianie w internecie. Na moim blogu umieściłam baner prowadzący do strony eRmail.pl. Jest to na prawdę cudowna strona dzięki, której można zarabiać za wypełnianie ankiet, ja biorę w tym udział ;) Od razu uprzedzam pytanie niektórych osób, nie trzeba być pełnoletnim...
Zapraszam wszystkich do korzystania z tej strony, bo warto!

Jeśli zdecydowaliście się na rejestację na tej stronie, wystarczy kliknąć w baner na moim blogu ;)

Co jeszcze warto zobaczyc?

7 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia. Mi właśnie zaczyanją się ferie :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że postawiłaś na aktywny wypoczynek! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Że co, nie trzeba być pełnoletnim na zarabianie pieniędzy?!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja praktycznie cały tydzień leżałam w łóżku i odpoczywałam ;D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie już minął pierwszy tydzień ferii, a moje zaczną się dopiero za niecałe trzy ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...