Mój sposób na naukę angielskiego

piątek, stycznia 24, 2014

Hej Kochane ♥

Dzisiaj, jak zresztą cały czas przez te ferie siedzę w domu i praktycznie nic nie robię. Chciałabym to jakoś zmienić, tylko nie bardzo wiem jak. Jutro planuję pójść na lodowisko, żeby nie było aż tak strasznie nudno. Chwilami naprawdę tęsknię za szkołą, no może nie za nauką, ale za znajomymi, z nimi to zawsze jakoś tak ciekawiej ;) Chciałabym wam serdecznie podziękować za 2000 wyświetleń i ponad 40 obserwatorów, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy ;) Każde nowe wyświetlenie i obserwator oraz komentarz, wywołują na mojej twarzy uśmiech. Kocham was ♥
Zazwyczaj moje posty były, no bądźmy szczere o niczym... Więc dzisiaj postanowiłam dla odmiany zrobić post tematyczny, dzięki któremu będziecie mogły poznać moje sposoby na naukę angielskiego ;)
Wiem, że wiele z was bardzo chciałoby się go nauczyć, więc po to ten wpis...






  • Moim pierwszym sposobem jest oglądanie filmów z napisami to naprawdę kształtuje język i w dodatku jest bardzo przyjemne ;) Robię to już od jakiegoś czasu i zauważyłam, że mój język się poprawił...


  • Drugi sposób to tłumaczenie piosenek ;) Również jest to przyjemny sposób, wystarczy wziąć sobie słownik i samodzielnie przetłumaczyć dany tekst. Również świetny sposób...

  • Przede wszystkim, należy osłuchać się w języku... Więc jeśli chcecie być dobre z angielskiego musicie słuchać angielskich piosenek, na internecie również można znaleźć specjalne dialogi itp. Wszystko po to aby oswoić się z językiem ;)

  • I już ostatni punkt, co wcale nie oznacza, że najmniej ważny. Słuchanie nauczycieli na lekcjach angielskiego i uczenie się gramatyki. Mnie akurat bardzo to interesuję, więc gramatyka przychodzi mi z łatwością ;)
  • Jednak dodam jeszcze jeden punkt. Słyszałam, że dobrym sposobem jest również częste czytanie słownika angielskiego jak i również robienie sobie tzw.fiszek ;)


No to już wszystkie moje sposoby na naukę ;) Mam nadzieję, że chociaż trochę wam pomogą w nauce tego języka ;D

Już za trzy dni będzie koniec konkursu na moim blogu, 
zachęcam więc do udziału. Wystarczy kliknąć w banner z prawej
strony bloga ;)

Powodzenia!

Co jeszcze warto zobaczyc?

9 komentarze

  1. świetne pomysły ! :) również tak zacznę :)
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne sposoby, chciałabym podciągnąć swój angielski :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie uczę się angielskiego c:
    Obserwuję :3
    http://olsikowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chcesz się osłuchać z angielskim najlepiej jest słuchać wiadomości brytyjskich. Tylko tam dbają o język, i poprawną wymowę

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ale czy tylko umnie widać te "? " w miejscach polskich liter? :)http://majestatycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ucząc się angielskiego własnie robie sobie fiszki i muszę powiedzieć, że dzięki temu o wiele szybciej i łatwiej nauczyć się można słówek :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym polecił jeszcze słuchanie podcadstów i oglądanie filmików z lekcjami angielskiego na Youtube (na kanałach prowadzonych przez nauczycieli native speakerów).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sposoby na naukę angielskiego:) Na pewno je wykorzystam
    w swojej nauce. Będę tu zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. sposoby na naukę angielskiego

    Witajcie,
    Podzielcie się swoimi efektywnymi sposobami na szybką i przyjemną naukę języka angielskiego:)
    Moje aktualne sposoby to:
    • powtarzanie gramatyki poprzez piosenki JJ English na YouTube
    • oglądanie raz w tygodniu krótkich filmów + quiz na Engvid
    • powtarzanie słówek grając w App JJ English
    • aktywność na fb grupie "English for Women"
    Miałem problemy z studiowaniem języka angielskiego, zawsze brakowało praktyki. I pewnego razu znalazłam Preply.
    Ogromny wybór, możliwość korepetycji z języka angielskiego online z nośnikami mowy"nativespeaker". Zajęcia są na Skypa, jest to bardzo wygodnie i korzystnie. W Preply bywają różne rabaty, można otrzymać lekcje nawet za darmo!
    Również ogromny i najszerszy wybór korepetycji dla dzieci i firm.
    Indywidualne podejście.
    Wykwalifikowani wykładowcy !
    nauka przez Skype jest bardzo efektywna !
    Rezultat nie zmusi czekać!
    Polecam bardzo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...