Snow

wtorek, stycznia 21, 2014

Hej ;)

No więc wreszcie mamy śnieg ;) Tak..."śnieg" to trochę za dużo powiedziane. Prawie go nie ma, ale przynajmniej temperatury zeszły wreszcie poniżej 0. Dzisiaj byłam w pełni przygotowana na to żeby nagrywać filmik, tyle że było kompletnie ciemno i nic nie było widać. Cóż... i tak nie wiem czy bym coś nagrała bo nie mam pomysłu na filmik ;) Macie jakieś sugestie?




Ostatnio non stop oglądam " Pamiętniki Carrie" strasznie mnie wciągnął ten film ;) Szczerze wam go polecam ♥ Nie wiem jak wy, ale chciałabym już lato. Może i zima też ma swoje uroki, ale kiedy nadszedł ten upragniony śnieg to zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę wcale go nie chciałam ;)


Widok z mojego okna ;P
Na tym zdjęciu akurat prawie nie widać, że jest jakiś śnieg, ale cóż...


Zachęcam was kochane do brania udziału w konkursie - KLIK
Oraz do zaobserwowania moich kont na INSTAGRAMIE , TWITTERZE  i ASKU ♥





Co jeszcze warto zobaczyc?

4 komentarze

  1. Muszę obejrzeć ten film :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak straszliwie chciałam śniegu, a teraz zmieniłam zdanie ♥
    Świetnie piszesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za obserwację i również dodałam do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tu :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...