Ferie ♥

piątek, stycznia 17, 2014

Hejka ;)

No więc tak, mam już ferie i strasznie się cieszę z tego powodu ;) Tyle na to czekałam...
Moje plany niestety troszeczkę się pokrzyżowały, ale o tym wspomną za chwilę ♥
Jutro w szkole mam jeszcze tzw. "choinkę", czyli taką dyskotekę ;P Nie wiem czy u Was jest coś takiego więc wolę wytłumaczyć. Postaram się wstawić jakieś zdjęcia z tego wydarzenia, ale nie wiem czy mi się uda ;) Na pewno nie będę brała ze sobą aparatu, jeśli już to zdjęcia zrobię telefonem.


Sweterek - Cropp / Spodnie - Bershka

W poprzednim poście pisałam, że chyba zacznę pisać po polsku i po angielsku. Zdałam sobie jednak sprawę, że mój angielski nie jest jeszcze na tyle dobry, żeby używać go na blogu. Pozostanie więc tak jak było kiedyś, czyli posty tylko po polsku.

 - Na ferie miałam jechać do mojej siostrzyczki, ale niestety ona jako że jest studentką, to musi się uczyć na sesję ;( Będę więc ferie spędzała w domu...


A wy macie już ferie? Jak zamierzacie je spędzić?

Co jeszcze warto zobaczyc?

16 komentarze

  1. Bardzo fajny sweterek ;))
    Twój blog mnie zaciekawił może tak samo będzie z moim ? co prawda zaczęłam wielkie zmiany ale jest ok ;)

    zapraszam : wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia! ;)

    http://l0vetight.blogspot.com/ / zaapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, ładna jesteś ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ferie mam dopiero za tydzień :( Śliczne zdjęcia :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za tydzień zaczynam dopiero ferie ;/

    closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam już ferie!..i śnieg ♥
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog! (:
    zapraszam na
    http://wooahfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Bardzo mi się podoba, zatem co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zaobserwuj a ja na pewno się odwdzięczę ;) Oczywiście jeżeli spodoba Ci się mój blog :)
    Pozdrawiam :*
    nayy-naay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam już ferie i zero pomysłu na to jak je spędzić :)
    http://alma-del-juego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały sweterek! Jesteś śliczna :D A ferie też właśnie zaczynam :) Super blog
    zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W domu ferie ? :D uwierz mi jak się chcę to zawsze można coś wymyślić. Masz znajomych możesz im poświecać więcej czasów :) W gronie zawsze lepiej :) JA już niestety ferii nie mam bo niecały rok temu skończyłem technikum :) Jak będziesz miała troche czasu to zapraszam na mój blog :) Można na nim się wiele dowiedzieć o rapie jak i posłuchać wielu kawałków nie koniecznie znanych :)

    innastronarapu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...