Summer Memories ;)

poniedziałek, stycznia 13, 2014

Hej ;)



Ferie już wkrótce, spadł wreszcie jakiś śnieg ;) A mnie wzięło na wspomnienia z wakacji ;P Chociaż nie pojechałam za granicę, czy też nad polskie morze, to i tak spędziłam cudowne chwile z moją ukochaną siostrą w stolicy ♥ Za chwilę przedstawię zdjęcia, tylko chcę jeszcze o czymś wspomnieć. Będę umieszczała na moim blogu posty w dwóch językach: polskim i angielskim - uważam że to naprawdę świetny pomysł...

Hey;)

Vacation is coming soon, finally some snow fell;) And I took on vacation memories ;P Although I did not go abroad or to the sea, but I spent wonderful moments with my beloved sister in the capital ♥ In a moment I will present pictures, I just want to still something to mention. I'll be placed on my blog posts in two languages: English and Polish - I think it's a really great idea ...






I jeszcze moje cudne zdjęcie fontanny ;)

And finally a photo of fountain ;)




Bardzo miło wspominam wakacje i już nie mogę się doczekać kolejnych ;) Na drugim zdjęciu jestem z moją najukochańszą siostrzyczką Madzią ♥

I have very fond memories of holidays and i can't wait for the next ;) On the secound picture i'm with my most beloved sister Madzia ♥

Miłego tygodnia!
Have a great week!

Co jeszcze warto zobaczyc?

10 komentarze

  1. Ja też nie mogę doczekac się wakacji :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww <3 jak pięknie !
    zostałaś nominowana do LBA !
    SZCZEGÓŁY NA MOIM BLOGU .
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.moze obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i blog ;d

    the-madiixx-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna piosenka, podoba mi się wykonanie jej:>
    Super post ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy wewanż :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladne zdjęci D:


    http://wwithmylife.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba mój blog zaobserwuj a zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog i zdjęicia ! <3

    zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    jakbys mogla to odwiedz tez bloga mojej kolezanki! Ona dopiero zaczyna przygode z blogowaniem http://dailyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się przypomniały moje wakacje. Były świetne i już nie mogę doczekać się kolejnych. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...