Liebster Blog Award ♥

niedziela, stycznia 12, 2014

Hejka ;)

Dostałam przed chwilą cudowną informację, że zostałam nominowana do LBA przez Natkę ♥. Tak mi się zrobiło miło, że zaczęłam biegać po pokoju ze szczęścia ;) To było takie moje małe marzenie, żeby ktoś zauważył mojego bloga... No cóż, już nie przedłużając przedstawiam wam moje odpowiedzi i oczywiście nominacje ;P


1. Ulubiona książka ?
Nie przepadam za czytaniem książek, ale "Ostatnia Piosenka" była cudna ;)

2. Co sądzisz o samookaleczaniu się ?
To smutne, że niektórzy nie widzą innego rozwiązania swoich problemów, jak robienie sobie krzywdy...

3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?
Bez rodziny, przyjaciół, no i internetu ;P

4. Co sądzisz o posiadaniu dziecka w wieku 16, 17 lat ?
Za zwyczaj osoba w tym wieku jest kompletnie nieprzygotowana do bycia rodzicem, więc sądzę że nie powinno się na to decydować.

5. Ulubione słodycze ? 
Wszystkie ;) Ale jeśli muszę już wybrać to muffinki ;) Najlepsze czekoladowe ♥

6. Czy jest osoba, która jest dla ciebie autorytetem ?
Rodzice, a jeśli jedna to mama ;)

7. Czy wierzysz w miłość do końca życia ?
Tak wierzę, ale taka zdarza się straszliwie rzadko...

8. Chciałabyś mieć tatuaż ? Jeśli tak, to gdzie i jaki ?
Chciałabym mieć na nadgarstku, koniecznie z jakimś pięknym cytatem ;)

9.Czy kiedykolwiek prowadziłaś pamiętnik? 
Tak jak miałam 11 lat, ale skończyłam go pisać po jakiś dwóch tygodniach.

10. Jaki kraj chciałbyś zobaczyć ?
Koniecznie Francję, Hiszpanię, Wielką Brytanie i niektóre części USA ;)

11.Twój ulubiony czarny charakter ? 
Nie mam ulubionego, zawsze kibicuje tym dobrym ;P

Nominuję:
loveandhate2001.blogspot.com
wera--wera.blogspot.com/
bekiandbeki.blogspot.com



Moje pytania:

1.Od jak dawna masz bloga?
2.Ulubiony napój?
3.Jakie jest twoje największe marzenie?
4.Ulubiony zespół?
5.Czy wyobrażasz sobie życie bez internetu?
6.Czy rodzina jest dla ciebie ważna?
7.Wolisz wieś czy miasto?
8.Kim chciałabyś być w przyszłości?
9.Jak lubisz spędzać wolny czas?
10.Ile godzin dziennie siedzisz na internecie?
11.Co sądzisz o wegetarianach?

No to by było na tyle ;) 

Teraz mam dla was zdjęcia mojego dzisiejszego śniadanka ;D Wiem, wiem jak zwykle jakość okropna, ale cóż tak to jest jak się robi zdjęcia telefonem...









Bułeczki z serem i kakao - Uwielbiam! ;P

Bye, Bye do następnego posta

Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Bardzo diękuję za nominację :)
    Uwielbiam film Ostatnia Piosenka ,książki nie czytałam ale mam zamiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować ♥
      Naprawdę polecam tą książkę, cudna jest ;D

      Usuń
  2. bardzo fajny blog.
    zapraszam do mnie- www.emilkajal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...