You Are Beautiful

piątek, stycznia 10, 2014

Hej kochane ;)

Dzisiaj mam przypływ weny twórczej i postanowiłam napisać post o czymś co strasznie mnie frustruje. Będzie to troszkę dłuższy post niż zwykle, ale proszę cię o to żebyś przeczytała do końca. To dla mnie naprawdę ważne ♥
Smutna prawda jest taka, że większość osób wchodzących na mojego bloga, przychodzi tu tylko po to żeby napisać do mnie : Fajny blog, zapraszam do mnie i link. Jeśli nie zamierzacie czytać tego co do was pisze, to nie oczekujcie, że będę czytała co wy piszecie u siebie...



No nieważne, nie o tym chciałam pisać. Chciałam poruszyć problem, z którym zapewne boryka się większość nastolatek, o ile nie wszystkie.
Naprawdę trudno jest nam czasem podejść do lustra i powiedzieć sobie w myślach: Tak, teraz świetnie wyglądasz, trudno jest zaakceptować swoje ciało kiedy wokół są osoby mające szczuplejsze uda, większe piersi, czy też cokolwiek innego. Człowiek jest już tak skonstruowany, że szuka tylko tego co złe i właśnie to trzeba zmienić.



Każdy ma w sobie coś pięknego, wyjątkowego. My natomiast zauważamy tylko to, że mamy np. trochę grubsze uda od koleżanki. Staramy się zaraz coś z tym zrobić, ale nic nie wychodzi. Najczęściej takie zachowanie prowadzi do bardzo poważnych chorób o których nawet nie chcę wspominać na moim blogu.
Zazwyczaj nie staramy się zmieniać dla samych siebie, tylko dla innych. Ale zastanówmy się, czy chcemy żeby nasz chłopak kochał tylko i wyłącznie nasze ciało? Czy chcemy żeby nie widział w nas nic poza tym, że mamy ładną figurę? Na pewno NIE!
Przestańmy ulegać presji otoczenia i tego jak w mediach pokazywane jest piękno. Popatrzmy - Anja Rubik Najpiękniejsza Kobieta w Polsce. To wcale nie jest piękno! Miliony wystających kości, to jest wręcz odrażające...


Niestety niektóre z nas wyglądają tak ze względu na geny i są przez to postrzegane jako anorektyczki...
Nie ważne co mówią inni! Ty przecież wiesz, że jesteś normalna a jeśli ktoś nie potrafi tego zrozumieć to najwidoczniej jest na to za głupi...
Nie zmieniajmy się, tylko i wyłącznie dlatego, że inni uważają, że powinniśmy to zrobić!
Nie starajmy się wyglądać tak jak inni, bo byłoby nudno gdybyśmy wszyscy wyglądali tak samo ;)
Wszyscy jesteśmy piękni i nie dajmy sobie nigdy wmówić, że jest inaczej!

Ostatnio przeżywam w szkole piekło - jedna koleżanka z klasy po prostu mnie prześladuje...
Za każdym razem, na każdym kroku wytyka mi to, że jestem zbyt chuda. Ciągle słyszę jakieś chamskie podteksty do mojego wyglądu typu: ja przynajmniej mam cycki albo ona chyba ma anoreksje. Nie chcę tak żyć, staram się to ignorować, bo wiem że nie jestem na nic chora jestem normalna i odżywiam się normalnie.



I teraz spójrzcie na to od tej strony nie ważne ile będziecie ważyć, zawsze może znaleźć się ktoś któremu to się nie spodoba. Ważne jest to żebyście były w stanie popatrzeć na siebie obiektywnym okiem i powiedzieć: JESTEM TAK CHOLERNIE PIĘKNA!
A kiedy wy to zrozumiecie i będziecie okazywać pewnością siebie, to cały świat to zrozumie i nie będzie zauważał żadnych kompleksów ;)

Love ♥

Co jeszcze warto zobaczyc?

17 komentarze

  1. Co do Anji, muszę się z Toba zgodzić, to już wygląda moim zdaniem ohydnie.
    Obserwujemy?

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Blog! zaobserwuj mój a odwdzięczę się tym samym juju7200.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uważam że Anja jest okropna, wcale nie jest ładna według mnie. już pomijając to że jest chuda jak patyk, ale sepleni i ma końską twarz. uważam że są inne o wiele ładniejsze Polki które zasługują na miano najpiękniejszej.
    a co do tego, że niektórzy są tacy chudzi - masz rację, ja też zawsze byłam chuda i w sumie nadal jestem i nic z tym nie mogę zrobić, po prostu taka jestem. mi przynajmniej nikt z tego powodu nie dokuczał. dasz sobie radę, po prostu się nią nie przejmuj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fany blog! Bardzo pozytywny!
    Zapraszam serdecznie do komentowania:
    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Anją masz racje.

    Zapraszam na konkurs! Do wygrania piękna suknia.
    http://ajkstyle.blogspot.com/2014/01/dressale-wygraj-suknie-balowa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, może obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twojego bloga <33
    Tak mądrze napisałaś i post wcale nie był długi kochana, bardzo przyjemnie się czytało ;)
    Zaprosiłabym cię na mojego bloga, ale od dawna już go nie prowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny post : )
    Ładna jesteś
    Zaobserwujesz mnie na tt? @xcupcakestylezx
    obs za obs?
    jeśli tak to napisz u mnie w kom
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się spisałaś!
    Może wzajemna obserwacja ? Ja już; )
    http://halftimesh0w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się akceptować siebie, a jeśli już mam jakiś kompleks, to nie siadam na kanapie i wżeram czipsy tylko porządnie ćwiczę, ja akurat mam po co niestety :(

    Mój blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy z nam jest piękny :) Staram się akceptować, ale nie zawsze mi to wychodzi. Obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze napisane, masz rację Anja Rubik jest odrażająca ;/
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie akceptuję siebie, nienawidzę samej siebie i nigdy nie polubię. :<

    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co powiesz na wspólną obserwację? <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post! Lubię takie blogi :)
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję, odwdzięczysz się?
    Superowy post ! ^^
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły na moim blogu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Racja, Ania to same kosci ;/ Fajny blog, obserwuje :3

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...