Special Mix + Winter Giveaway

środa, stycznia 08, 2014

Hejka ♥



Dzisiejszy dzień był takim najzwyklejszym dniem, w którym absolutnie nic wyjątkowego się nie wydarzyło ;)
Oczywiście większość dnia zmarnowana na szkołę, a druga część dnia przed komputerem - dzień jak codzień. Miałam sporo czasu wolnego, ponieważ jutro mam tylko sprawdzian z matmy, a ja jestem znana z tego że na matme się nigdy nie uczę ;) Więc zrobiłam taki specjalny mix dla was ze zdjęć znalezionych przeze mnie na różnych stronkach ;) Mam nadzieję, że wam się spodoba...


Jak wam się podoba mix?

Postanowiłam, że zachęcę was trochę do tego żeby wchodzić na mojego bloga ;) Nie wiem czy mi sie uda, ale spróbuję, więc tak: postanowiłam zorganizować taki mały konkursik ;P
Chciałabym bardzo, aby wieść o moim blogu się rozpowszechniała i żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o jego istnieniu ;) W konkursie do wygrania mamy cudowną książkę "Amore 14", autora "Trzy metry nad niebem" ( może niektóre z was widziały film ).


Książka jest naprawdę cudowna ;) Tutaj macie jej opis - KLIK

Zasady
1.Zaobserwuj publicznie mojego bloga
2.Wstaw na swojego bloga baner z odnośnikiem do mojego ;)


3.Napisz w komentarzu: imię i pierwszą literę nazwiska, email i pod jaką nazwą obserwujesz ;)

Konkurs trwa do 27 stycznia

♥ ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA ♥

Co jeszcze warto zobaczyc?

21 komentarze

  1. Suuper blogg!! Zapraszam do mnie :)

    http://my-life-on-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział, ale nie mam konta google ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mix świetny niestety nie chce brac udziału w konkursie ,bo nie lubię czytać ksiązek

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix! Piękne obrazki!
    Zapraszam do mnie:
    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę wszystkim powodzenia ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda W.
    magdalenaworonecka@wp.pl
    whatever

    biorę udział! :) banner: onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog .
    obserwujesz . też obserwujemy
    http://videosofusfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny Mix :)
    Wzięłabym udział, ale niestety nie czytam książek :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak to daj znać ;))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna jest ta piosenka! :D
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam nigdy nie wygrywam w konkursach ;\\
    zapraszam do mnie
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz miałabyś szansę, bo jak widzisz, niezbyt dużo osób ( konkretnie jedna ) bierze udział ;) Zachęcam do wzięcia udziału ;P

      Usuń
  12. czytałam, więc nie będę innym zabierać szansy na zdobycie lekturki.. <3
    obserwacja za obserwację? Ja już, liczę na rewanż:*
    poklikasz w banner na moim blogu? I w linki w ostatnim poście. Zależy mi na współpracy z firmą : )
    vaysay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię przeglądac takie składanki zdjęc jak u ciebie;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba:)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny miks ;) ja chcę teraz takie owoce :) mm..
    ciekawy konkurs, życze wszystkim powodzenia ;)
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć

    ✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

    ps. Mam wielką prośbę, mogłabyś wejść na mój blog i kliknąć w banner z SHEINSIDE i linki przy kolażu z sheinside? to dla mnie bardzo ważne do nawiązania współpracy a dla Ciebie to tylko minuta! Z góry dzięęęęękuje bardzo! + jeżeli kliknęłaś, napisz w komentarzu u mnie na blogu, dam link do Twojego bloga w następnej notce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział ;**
    To ja pisałam do ciebie na asku, kocham twojego bloga <33
    Monika M
    straciatella007@gmail.com
    Directioner Forever

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewa Kusio
    kusio.ewa@o2.pl
    banner w lewym roku bloga pod opisem
    + uwielbiam ten kawałek ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzięłabym udział w konkursie (bo książki tego autora bardzo mi się podobają), ale nie umiem wstawiać tych banerów. Zanim bym się tego na uczyła to konkurs dobiegłby końca.
    Wpadniesz do mnie? A i oczywiście obserwuje :)
    http://limetkowesprawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulina R
    paulla06291999@wp.pl
    Paulina R

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny mix! :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...