My Favourites / TAG

poniedziałek, stycznia 06, 2014

Siemka ;)

Dzisiaj miałam dzień pełen nauki i teraz zrobiłam sobie tylko chwilową przerwę na napisanie postu ;) Mam jutro sprawdzian z historii i strasznie dużo materiału do nauki...
Czekam już tylko na ferię, które w tym roku mam naprawdę wcześnie ( 18 stycznia )
Jak zwykle muszę wam się wytłumaczyć z jakości zdjęć, ponieważ były robione niedawno i było już ciemno ;) Musiałam je trochę rozjaśniać i wgl i wyszło to co wyszło...
Teraz tylko marzę o tym aby była już środa i żeby wreszcie ominął ten koszmarny wtorek ;D
Postanowiłam, że dodam dzisiaj My Favourites TAG, czyli tag w którym napiszę wam wszystko ulubione z danej kategorii ;D



Ulubiony kolor?
Cóż, z kolorami to bywa różnie... Czasem lubię fioletowy a czasem niebieski. Nie mam ulubionego ;)

Ulubione zwierzę?
Pies, strasznie kocham psiaki ;)

Ulubiony film?
Tutaj też nie mogę do końca odpowiedzieć, ponieważ tyle filmów już oglądałam i naprawdę wiele z nich bardzo mi się podobało. Podam kilka : " Czarny Łabędź " , " Trzynastka " , " Niemożliwe " , "American Pie " , " Straszny film ", " Insanitarium " , " Ona to On ", " Zakręcony Piątek " , " Nieproszeni goście "

Ulubiona piosenka, teraz?




Ulubiona potrawa?
Też mam kilka: pizza, naleśniki, pierogi ruskie, frytki ;)

Ulubiony sport?
Nie wiem czy chodzi o taki, który najbardziej lubię uprawiać czy oglądać ;) Uprawiać - pływanie, oglądać - piłka nożna <3

Ulubiony napój?
Kawa mrożona z bitą śmietaną ;)

Ulubiony zespół?
One Direction



Ulubiona piosenkarka?
Tutaj mam trzy ;) Demi Lovato, Rihanna i Selena Gomez ;) Chociaż Seleny już teraz bardzo rzadko słucham.

Ulubiony członek rodziny?
Moja siostra - Madzia <33

Ulubiony przedmiot?
Angielski

Ulubiona część garderoby?
Buty, chciałabym mieć ich miliony ;P

Ulubiony serwis społecznościowy?
Twitter <3 Mój twitter - KLIK

Ulubiony sklep?
H&M  i Bershka

Ulubiona blogerka?
MAFFASHION


Jak wam się podobał TAG? Macie jakiś podobnych ulubieńców?

Co jeszcze warto zobaczyc?

8 komentarze

  1. Ja też nie mam ulubionego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczną masz spódniczkę :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w link w ostatnim poście? daj znać, z góry wielkie dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mówił ci ktoś że jesteś podobna do Marceli Leszczak?

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i psiaki najlepsze odpowiedzi :) Ja również chciałabym mieć całą garderobę wypchaną butami :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ty jesteś śliczna i jaka chudziutka *_*
    Fajny tag, też kocham psiaki <3
    Obserwujemy? szalonamamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia i zazdroszczę fotogeniczności!! *.*
    Ładny wygląd bloga :)
    Zapraszam- katie-style1771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się TAG, świetne zdjęcia :)
    Bardzo fajny, i ciekawy blog :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...