Crazy Sexy Wild

sobota, stycznia 04, 2014

Hey ;)
Wreszcie mam trochę wolnego od szkoły, wprawdzie tylko 3 dni, ale zawsze to coś ;D
Postanowiłam więc pokazać wam kilka rzeczy z mojej szafy, będzie to taki trochę elegancki outfit, ale także trochę seksowny i dziki ;)
Mój aparat jak zwykle odmówił mi posłuszeństwa i zdjęcia są koszmarnej jakości... Już planuję kupno lustrzanki, ale niestety nikt z mojej rodziny nie chce mi pomóc finansowo ;) A niestety porządna lustrzanka nie jest zbyt tania...


Jak pisałam już w którymś z postów, jednym z moich postanowień noworocznych jest to, aby zacząć kręcić dla was filmiki na YouTube. Planuję więc wcielić to w życie i w następnym tygodniu coś nakręcić. Nie wiem czy mi się to uda...




Spodnie - Bershka    Marynarka - New Yorker    Bluzka - ? (i don't know)


Niestety nie wiem, nie pamiętam gdzie kupiłam torebkę. 
A metki żadnej nie ma ;(



No to tyle, mamy już za sobą ten pierwszy outfit :P 
Jeśli chcecie się o coś mnie zapytać, nie krępujcie się umieściłam odnośnik do mojego aska pod nagłówkiem bloga - PYTAJCIE!



Co jeszcze warto zobaczyc?

13 komentarze

  1. Ładna stylówa. :-)

    http://patka-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny stroj
    Obserwujemy ? tylko daj znać na obu blogach
    BLOG - Liza 01
    BLOG - Maia Blog - była bym wdzięczna jakbyś też kliknęła w banner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz :)
    + obserwuję http://stay-charming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój blog więc bardzo bym się ucieszyła gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) słuchaj, mam do Ciebie prośbę. Czy mogłabyś kliknąć w baner sheinside tu na blogu: sapphireblog1.blogspot.com

    To ważne, potrzebuję 100 kliknięć, wystarczy że klikniesz i wyjdziesz.
    Będę ci bardzo wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny i ciekawy blog.
    Obserwujemy ?
    everything-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo fajny outfit! :)
    Śliczna marynarka.

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bardzo fajny outfit! :)
    Śliczna marynarka.

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczna ♥ Ten strój doskonale pasuje!

    jestem-oliwia.blogspot.com - zaobserwujesz mój blog? Dopiero zaczynam..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog.
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz eksta bluzkę *-*
    może ocenisz mój blog ? obserwacja za obserwację ? /odp u mnie :* pozdrawiam ! hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...