School

czwartek, stycznia 02, 2014

Hej ;)
Powrót do szkoły był trochę przyjemniejszy niż to sobie wyobrażałam, jednak i tak wolałabym siedzieć w domu i nic nie robić jeszcze do wtorku ;)
Nauczyciele byli bardzo wyrozumiali i nie zadawali prawie nic do domu, ale mimo to musiał znaleźć się jeden, który musiał wszystko zepsuć. Właściwie to nie on tylko ona - nauczycielka angielskiego ( który zresztą bardzo lubię ) od razu na powitanie zrobiła nam sprawdzian. Chyba był zapowiedziany, chociaż zresztą nie wiem. Nie poszło mi zbyt dobrze, bo w ogóle się nie przygotowywałam.


Zazdroszczę tym, którzy jeszcze siedzą w domach i nie muszą chodzić do szkoły ;)
Życzcie mi powodzenia na jutro, mam sprawdzian z polskiego ;P
Już tylko jutro i będą trzy dni wolnego, czekam na to ze zniecierpliwieniem...

OUTFIT - Street Style

Mam jeszcze dla was jeden zimowy outfit, strasznie mi się spodobał więc postanowiłam, że go wam pokażę.
Najbardziej do gustu przypadły mi buty i kurtka, ale wszystko inne też jest idealne ♥


Jak wam się podoba outfit? Co chcecie żebym napisała w następnym poście?

Co jeszcze warto zobaczyc?

7 komentarze

  1. uwielbiam te piosenkę! :)

    aboutme-lola.blogspot.com / zaapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam do szkoly dopiero 7 :)
    A ootd swietny :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny masz blog ! l))
    http://lans8380.blogspot.com/ zapraszam wszystkich na mój blog ;>
    kazdy komentarz i obserwowanie bedzie odwzajemnione ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą piosenkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit jest śliczny *-*
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam też nauczyciele odpuścili :D
    Może to ze względu na ilość osób w klasie...
    http://niepasujacy-element.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta piosenka ♥ mogę ją ciągle słuchać i mi się nie znudzi ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...