Happy New Year

środa, stycznia 01, 2014

Hej ;)
Jak tam po sylwestrze? U mnie świetnie, choć mogłabym spać trochę dłużej ;)
Wstałam o 9, a mogłabym przespać caaaały dzień...
Sylwestra spędziłam razem z moją rodzinką i chłopakiem mojej siostry. Ogólnie zabawa była po prostu cudowna. Przetańczyłam całą noc ;P Kiedy nadszedł już nowy rok, wszyscy pili szampana, a ja zdecydowałam się na Picolo ;) Nienawidzę tego gorzkiego smaku szampana...

Jestem strasznie smutna, że już koniec ferii świątecznych i trzeba wracać do szkoły. Pociesz mnie tylko fakt, że w tym roku ferie zimowe zaczynam 18 stycznia ;) A wy, kiedy macie ferie?
Jak chyba każdy, albo chociaż większość osób spisałam listę swoich noworocznych postanowień, których za pewne nie uda mi się zrealizować...
No ale cóż, może akurat chociaż jeden z moich punktów na liście uda mi się spełnić ;)

A oto lista:

A wy jak spędziliście sylwestra? Macie już zrobioną listę? 

Co jeszcze warto zobaczyc?

12 komentarze

  1. bardzo ciekawy post ;) ja do szkoły idę dopiero 8 stycznia ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam swoje postanowienia :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam 1D :)
    zapraszam ponownie na mojego bloga fun-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku !
    Ja do szkoły idę 7 stycznia więc mam trochę czasu na odpoczynek jeszcze ;p
    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci aby udało Ci się dotrzymać tych postanowień. Ja zaczęłam teraz od początku oglądać Pretty Little Liars z tym, że po angielsku żeby sobie język podszkolić. Polecam, mi pomaga :D Szczęśliwego Nowego Roku! ; ))

    Obserwuję. Może też zaobserwujesz? ; 3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja nie lubie smaku szampana! :D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne postanowienia :) wytrwałości w takim razie, żebyś je wypełniła.

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło, że podoba ci się mój nagłówek, iż zrobiłam go sama :)
    Obserwuję liczę na rewanż :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że przyjemnie spędziłaś Sylwester. :) Ja, niestety jestem chora i spędziłam go przed komputerem, uczestnicząc w tinychat.
    Osobiście nie mam żadnych poszczególnych postanowień noworocznych, ale Tobie życzę ich urzeczywistnienia. Poza tym życzę Ci spełnienia marzeń, wyłącznie sukcesów w blogowaniu i powodzenia w życiu prywatnym, podczas roku 2014!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w postanowieniach!
    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie po sylwestrze normalnie. spędziłam go w domu, więc bez szaleństw.
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...