Miami

poniedziałek, grudnia 30, 2013

Hey ;)
Dzisiaj przez cały dzień nic nie robiłam i niestety ale nie wydarzyło się nic co warto byłoby wam tutaj opisywać. Wstałam o 8 i  poszłam na krótkie zakupy, kupiłam rękawiczki w Housie. Nuda... Chciałabym się jednak z wami podzielić moim wielkim pragnieniem.
Od zawsze moim wielkim marzeniem jest to aby pojechać do Miami. Uważam, że jest to najpiękniejsze miejsce na świecie. Ja należę do osób, które kochają kiedy jest gorąco, więc to miasto idealne dla mnie ;)



Pragnę pojechać tam w przyszłości. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić to marzenie ;)
Często wyobrażam sobie siebie leżącą na plaży, a wokół mnie te palmy... Marzenia!
Czasem kiedy oglądam " Austin and Ally " ( tak wiem, serial dla dzieci ) to zazdroszczę strasznie im wszystkim, że mogą być w tak pięknym miejscu <3


A wy jakie macie marzenia, odnośnie podróży? Gdzie najbardziej chcielibyście pojechać?

Co jeszcze warto zobaczyc?

15 komentarze

  1. Ja najbardziej chciałabym pojechać do Francji i Chin :))
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj kto by nie chcial *o*

    Pozdrawiam Kinga
    ❁ ❁ ❁ http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ❁ ❁ ❁

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym odwiedzić Barcelonę..♥

    http://aboutme-lola.blogspot.com/ / obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chciałabym zwiedzić cały świat! Przecież prawie wszędzie jest fantastycznie! Zapraszam też z Gusią :))
    http://enka-gusia.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post ;) ja bardzo chciałabym zwiedzić Finlandię i Islandię ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym zwiedzić cały świat :D Jednak uwielbiam klimaty państw śródziemnomorskich, Indie ,Alaska <3
    www.twistedmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, widać że pisany od serca ! ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Szczęśliwego nowego roku ! ;D
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super tutaj, cudowny blog ♥

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się marzą Francja i Chiny :DD
    Życzę ci abyś tam pojechała :)).
    Szczęśliwego Nowego Roku i aby 2014 był lepszym niż 2013!!!
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tylko do Francji <33

    http://inspirations-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce do Angli
    i życzę ci zeby twoje marzenie sie spełniło i żebys tam pojechała :3
    zapraszam do mnie
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym pojechać do Londynu...nie wiem, czy uda mi się...być może, kiedyś?
    Życzę Ci spełnienia marzenia! ;3

    roxxy-michalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała pojechać na Antarktydę, obserwować pingwiny i uchatki;)
    www.marta-red.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście chciałabym zwiedzić Tajlandię, gdyż gustuję w ostrych smakach, z których właśnie Tajlandia słynie. Fotografie są zapierające dech w piersiach. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoki są niesamowite *.*

    Bardzo podoba mi się Twój blog.:) Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...