Prezencik

sobota, grudnia 28, 2013

Hi ;)
Nie wiem który raz próbuję już napisać ten post i ciągle rozłącza mi się internet ;)
Święta skończyły sie tak szybko, że prawie ich nie zauważyłam. Dzisiaj właśnie chciałam wam pokazać jeden z prezentów, który dostałam. Jest to cudowny nieziemsko pachnący zestaw Sweet Snuggles...
W zestawie: sól do kąpieli, peeling, balsam do ciała, żel pod prysznic oraz krem do rąk.
Chcę go wam w ten sposób polecić, bo jest po prostu cudny ^^


Można go dostać o ile się nie mylę w drogeriach Rossmann.

Tak szybko minął mi ten wolny czas, było tyle wolnego, a tu proszę - w czwartek do szkoły. Nie chcę tam wracać... Chcę jeszcze chociaż miesiąc spać do południa i nic nie robić przez cały dzień ;)

Jutro, a może nawet jeszcze dzisiaj postaram się dodać posta z moimi kosmetykami oraz ich krótkimi recenzjami, serdecznie zapraszam ;)

Co jeszcze warto zobaczyc?

14 komentarze

  1. świetny post, miło się czyta twojego bloga. ♡

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu musi pachnieć, aww. <3
    obserwuję i liczę na rewanż! :)
    goals-and-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak cudownego prezenciku, musi pachnieć zachwycająco... Hm...
    Jesteś może chętna na design? Jeżeli tak, napisz na mój mail
    Emiliablazewicz@gmail.com
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ładnie wygląda *-* Musi cudnie pachnieć... <3
    _______________________________
    nessia-about-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie wygląda. ;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♫ + proszę kliknij w link na moim blogu, w najnowszej notce:) pozdrawiam ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, też chce! :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki świetny :)
    Dziekuję za komentarz u mnie ;)
    Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też dostałam kosmetyki pod choinke :) mam żel pod prysznic z Sweet Snuggles <3
    świetny polecam !

    Zapraszam też do mnie w czasie wolnym
    Wioletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane prezenciki :3
    Obserwuję :3

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie dostałam kosmetyków pod choinke ;c

    http://brawn-and-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny wygląd bloga :)
    mój blog ♥ (klik)
    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda :)
    Pewnie bosko pachnie :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    Bardzo chciałabym Cię prosić o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog. Mam nadzieję, że będziesz nadal prowadziła bloga. Szczęśliwego 2014 roku i fajnych postów. Mój blog o nartach: nartypl.blogspot.com Pozdrawiam, Kamil7715

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :)

    http://inspirations-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...