Po długiej przerwie ♥

sobota, lutego 08, 2014

Hej kochane ;)



Witam was po baaardzo długiej, bo trwającej aż 8 dni przerwie ;) Od razu muszę się wytłumaczyć z mojej nieobecności, bo nie chce żeby wyglądało na to, że zaniedbuje bloga. Więc tak, miałam pewne problemy z internetem. Właściwie nie miałam do niego dostępu przez cały tydzień.
Dopiero dzisiaj te problemy ustąpiły...


Ta przerwa jednak na coś się przydała, bo przez cały czas myślałam o tym co mogłabym jeszcze napisać na blogu. Nie chcę żeby każdy mój post był o tym co dzisiaj robiłam itp. Bo wiem, że nie każdemu chce się to czytać. Przez tą długą przerwę przyszło mi do głowy mnóstwo nowych pomysłów, które będę od jutra wcielała w życie ;D




Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Świetny mix zdjęć :3
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na następne posty :)
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Post napisany potocznym i przyjemnym do czytania językiem ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...