Filmy warte obejrzenia

wtorek, grudnia 30, 2014

Hej,


Już jutro sylwester. Ja dzisiaj wybrałam się na małe zakupy z nadzieją, ze uda mi sie kupić coś fajnego na sylwestra, a tu jak zwykle wróciłam z niczym. Naprawdę, coraz trudniej jest mi coś kupić, jestem coraz bardziej niezdecydowana :) Mam nadzieję, że znajdę coś fajnego na jutrzejszy wieczór wśród moich starszych ubrań (chociażby sukienkę prezentowaną w tym poście - KLIK
Dzisiaj przygotowałam dla was luźnego posta. Jako że mieszkam na wsi, to nie mam zbyt szybkiego internetu (tak naprawdę mam koszmarny internet :), więc nie mogę sobie pozwolić na oglądanie filmów online. Jednak i tak w tym roku widziałam mnóstwo filmów i chcę wam przedstawić tutaj te, które zrobiły na mnie największe wrażenie.

1.Sierota


Film opowiada o małżeństwie, które po stracie dziecka decyduje się na adopcję. Niestety adoptowana przez nich dziewczynka nie jest tak niewinna na jaką wygląda i skrywa wielką tajemnicę. Moim zdaniem film zdecydowanie wart obejrzenia (ja oglądałam z zapartym tchem). Oglądając go, nie spodziewałam sie wielu wydarzeń, które miały miejsce, co bardzo lubię w filmach. Niektóre sceny naprawdę mogą przestraszyć. Jest to thriller, więc należy do mojego ulubionego gatunku :D Naprawdę polecam!!!

2.Gwiazd naszych wina


Chyba większość nastolatek widziała ten film, więc nie muszę sie zagłębiać w jego fabułę. Wahałam się czy go obejrzeć myśląc, że to kolejny bezsensowny, nudny film dla nastolatek. Myliłam się strasznie, ponieważ ma on w sobie wielkie przesłanie. Opowiada o pięknej miłości dwóch osób bardzo ciężko chorych i o dążeniu do celu. Jeśli jeszcze nie oglądaliście to zachęcam z całego serca :)

3.Kraina lodu



Uwielbiam bajki Disney'a :) Zakochałam się w Zaplątanych i Ralphie Demolce, więc przyszedł czas na tą produkcję. Większość z was pewnie oglądała, ale dla tych nie wtajemniczonych napiszę, że jest to opowieść o dwóch siostrach. Kiedy jedna z nich - Elsa wywołuje srogą zimę, Anna - druga siostra, wyrusza w podróż aby odszukać siostrę i poprawić warunki pogodowe. W podróży towarzyszy jej między innymi zabawny bałwan - Olaf. Jego postać najbardziej przypadła mi do gustu :) Polecam!

4.Zauroczenie




Film, który zrobił na mnie bardzo duże wrażenie i strasznie mi się podobał. Opowiada on o nieśmiałej dziewczynie - Bess, zakochanej w popularnym szkolnym sportowcu. Po jakimś czasie jemu jak i jego dziewczynie zaczynają przydarzać się straszne rzeczy, czy to Bess przez swoją obsesję specjalnie ich krzywdzi? Czy może ktoś inny? Sprawdźcie!

5.Niezgodna



Film kojarzy mi się trochę z Igrzyskami Śmierci. Świat podzielony jest na pięć frakcji ze względu na posiadane przez ludzi cechy charakteru. Główna bohaterka - Tris, zostaje przydzielona do kilku z nich i uznana za zagrożenie. W filmie występuje Shailene Woodley, czyli odtwórczyni głównej roli w filmie "Gwiazd naszych wina", bardzo podoba mi się jej gra. Dla mnie dużym minusem jest to, że pomysł został ściągnięty, ale mimo to z chęcią obejrzałabym ten film jeszcze raz. Zachęcam was do obejrzenia!

A tutaj macie taki mały miks zdjęć z mojego telefonu :D




Na koniec posta chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne :)


Dużo uśmiechu
i szczęścia
Spełnienia wszystkich
najskrytszych marzeń
Niekończącego się zdrowia
Energii do podejmowania
nowych działań
Rozwijania swoich talentów
Spełnienia wszystkich
postanowień noworocznych
i udanego sylwestra!!!
\

Oglądaliście któryś z tych filmów? Jakie wrażenia?

Co jeszcze warto zobaczyc?

6 komentarze

  1. Oglądałam "Gwiazd naszych wina" i "Niezgodna". Uwielbiam aktorkę grającą tam ♥

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie razem z chłopakiem obejrzymy twoje propozycje filmowe :)
    Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku :*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Gwiazd naszych wina i krainę lodu, świetne filmy :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej? ---> http://chocolate-monster911.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam żadnego z tych filmów :/
    pozdrawiam :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. GNW oglądałam już 6 razy, haha :) uwielbiam <3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...