Jak znaleźć chłopaka?

czwartek, stycznia 01, 2015

Hej,


Tytuł posta może się niektórym wydawać głupi i razić w oczy swoją naiwnością, ale to tylko tytuł, aby dowiedzieć się o co mi chodzi, należy po prostu czytać dalej :)
Coraz częściej w moim otoczeniu spotykam się z bardzo dziwnym zachowaniem dziewczyn w moim wieku ( czasem młodszych lub nawet starszych ). Chodzi mi mianowicie o tą głupią i bezsensowną pogoń za "miłością". Dziewczyny przechwalają się ile miały chłopaków, jakie mają doświadczenie w związkach itp. Ale po co? Trzeba się zastanowić czego oczekujemy od swojej drugiej połówki... Jeśli chcemy ją po prostu mieć, żeby chwalić się koleżankom, mieć się z kim pokazać na mieście lub poczuć 1się bardziej dorosłym no to ok, możemy sobie takową osobę znaleźć. Jednak takie zachowanie udowodni tylko jak bardzo puste i niedojrzałe jesteśmy i jak dużo nam brakuje do tak zwanego "bycia dorosłym"



Większość moich koleżanek miało już kiedyś chłopaka, niektóre nawet kilku, ale ja nic nie robię sobie z tego faktu. Trzeba sobie wytłumaczyć, ze to jeszcze nie jest ten czas, to nie ta chwila. Nie szukajmy na siłę, bo to nic nie da :)
Niektóre dziewczyny szukają chłopaka, żeby mieć wreszcie ten upragniony i cudowny STATUS NA FEJSIE! Coś takiego sprawia, że po prostu tracę wiarę w przyszłość ludzkości...


Teraz czas zająć się drugim aspektem, który chciałam omówić, a mianowicie samotność. Spora część dziewczyn tlumaczy swoją desperację tym, że są samotne. Naprawdę nie chcę zabrzmieć zbyt feministycznie, ale nie potrzeba chłopaka żeby nie czuć się samotnie. Szczególnie w tak młodym wieku (zwykle ok.13) wystarczy nam gromadka fajnych koleżanek i kolegów i już powinniśmy być mega szczęśliwi. W ogóle nie rozumiem sensu tych poszukiwań...

Jeśli ktoś z was ma jakiś pomysł, to dajcie znać w komentarzu :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

10 komentarze

  1. Mądrze napisane :) Szkoda tylko, że tak krótko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdroworozsądkowe myślenie nie traci na wartości. Grunt to dojść do pewnych wartości samemu, by poznać ich smak. Trzymam kciuki kimkolwiek jesteś. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie - http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zgadzam się z tobą w tej kwestii :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też to zauważyłam! Dużo osób, nawet i chłopaków zapomina po co właściwie szukają tej drugiej połówki.. To naprawdę przykre. Jeśli już ją znajdą to źle do tego podchodzą. Na początku związków ludzie powinni się poznać lepiej, spędzać dużo czasu razem, a nie chodzić na huczne, alkoholowe imprezy, jak to często widzę nowiutkie gołąbeczki -.-'
    Życzenie szczęście przez ludzi pod tymi statusami na facebook'u mnie śmieszy, bo tak naprawdę większość osób ma na to wylane, a pisze w komentarzu"s"zczęścia, powodzenia..", śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mne było tak, że jak przestałam szukać, to miłość się znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie o to chodzi, że zwykle tak bywa... :D

      Usuń
    2. U mnie tak nie nie jest i co teraz?

      www.kaminskadorota.pl

      Usuń
    3. U mnie tak nie jest i co teraz?

      www.kaminskadorota.pl

      Usuń
  7. W 100% się z Tobą zgadzam. A szukanie miłości tylko dla statusu na fb jest według mnie żałosne.
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...