TAG || 30 Random Facts About Me + Giveaway

sobota, stycznia 03, 2015

Hej,
dzisiaj nagrałam swój pierwszy filmik na Youtube i oczywiście jak zwykle musiało czekać mnie rozczarowanie... Film był w dwa razy lepszej jakości niż teraz można go tam oglądać, więc przepraszam i postaram się to naprawić w następnym filmiku :)


Ale to jeszcze nie wszystko :) Jeśli obejrzysz filmik do końca to dowiesz się co takiego do wygrania jest w kolejnym już rozdaniu na moim blogu..

* Balsam do ciała Granat i Mango AVON
* Żel pod prysznic Granat i Mango AVON

ŻEBY WZIĄĆ UDZIAŁ NALEŻY:

* Zaobserwować publicznie mojego bloga
* Polubić mój fanpage - KLIK
* Napisać w komentarzu swojego emaila i pod jaką nazwą obserwujecie i polubiliście

Dodatkowe losy można zdobyć:

* Wstawiając na swojego bloga baner informujący o rozdaniu z odnośnikiem do mojego :)



ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA ( ROZDANIE TRWA DO KOŃCA STYCZNIA ) 1.02 ZROBIĘ LOSOWANIE ZWYCIĘZCY NA WASZYCH OCZACH, CZYLI NA FILMIKU :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

44 komentarze

  1. super ! :) bede wpadała częsciej :)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA :*

    http://hopelessadventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam TAGi :) Ciekawe fakty :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim w konkursie!!!
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam filmik, dałam suba i wyraziłam opinię w komentarzu. :)

    Było rozdanie z książką? Nie, jak mogłam przegapić? cksncmnmx ;( Żałuję bardzo...
    Cóż, może uda mi się tym razem. :)

    Obserwuję jako Pani Lecter.
    Dałam like jako Agata Nalborska
    e-mail: agatajedynamla@gmail.com
    Dodałam baner na blogu w prawym pasku bocznym :)
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. chyba mój komentarz się nie dodał :/
    Bardzo fajny filmik w ogóle nie widać jakiegoś dużego zdenerwowania :) Szkoda, że nie wiedzialam o wcześniejszym konkursie !

    Obserwuje jako Ciasteczkowa
    Dodałam like jako Monika Monia
    e-mail; ciasteczkowa22@gmail.com
    Dodałam baner na mojego bloga, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny filmik
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać częściej
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili.
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w Giveaway ;)

    Obserwuję jako Honsia Honsia
    Nie polubiłam na fb, bo nie posiadam.
    E-mail: czytelniczka27@o2.pl
    Dodałam baner: http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana do kiedy można zgłaszać się w Giveaway? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki będę 1.02, więc zgłaszać należy się do końca stycznia :)

      Usuń
    2. Super, na pewno wezmę udział :))

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Julia Dębska
    Polubiłam jako: Julia Dębska
    e-mial: julkablog543@gmail.com
    dodałam banner: http://okejkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje i lubie Adrianna Karpowicz
    email adriannakarpowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Pycia ;3
    Polubiłam jako: Patrycja Szela
    Email: patrycja101125@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, czekam na więcej :)
    Podoba mi się również design ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: nr147
    Polubiłam jako: Natalia Rzepka
    e-mial: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako nutellaax
    Dałam like jako Kasia Mich
    e-mail: kasia.m17@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako ann bee
    na fb lubie jako Anna Szmid
    E-mail: anka09@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : aaangelllaaa 94
    Fb jako Angelika Reczek
    Baner na blogu po prawej str aaangelllaaa.blogspot.com
    email aaangelllaaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Anais Roue
    Lubię jako Wiola R.
    e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Anitka Buras
    FB jako: Zuchela Wawrzyniak
    email: anicia890@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    lubię na FB jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako Karolina Dąbrowska
    lubię na FB jako Karolina Dąbrowska
    e-mail karoolina2020@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: swiaturody159
    Polubiłam jako: Świat Urody
    e-mial: swiaturody159@gmail.com
    dodałam banner: http://swiaturody159.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)
    Kurcze, może się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Naughty Girl
    Polubiłam jako: Naughty Girl
    e-mial: naughtygirl0106@interia.pl
    dodałam banner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Edyta H.
    Lubię jako Edyta Hendzel
    edytka249@poczta.onet.pl
    banner allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako xkeylimex
    Lubię na FB jako: Kachna Plaszewska
    email: kaylime@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    e-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    lubię na fb jako: Katarzyna Majdan

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako Benia besia
    lubię jako Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: Sylwia Bomba
    lubię na fb: Sylvia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: wiolkaa93
    Polubiłam jako: Magda N
    e-mail: mojczyk@wp.pl
    dodałam banner: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako rudy włos
    Dodałam like jako Kasia S
    e-mail; kasdwaraz@gmail.com
    Dodałam baner na mojego bloga, http://rudywlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako: Zuza
    baner: dialoginaiwne.blogspot.com
    e-mail: fraglesik08@gmail.com
    lubię na fb jako Zuzanna Kasik

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako frau
    Dodałam like jako Anna Karolina Niemiec
    e-mail; a_nusia93@buziaczek.pl
    Dodałam baner na mojego bloga http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny sweterek w czaszki :D
    Obserwuje jako: ti ka
    Lubie FP jako: Anna K.......a
    E-mail: tika93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię i obserwuje jako Monika Skrzypczak
    misiaczekms16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako Agata Wasiak-Bartczak
    Lubię jako Marta Wójcik
    szarlotka303@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuje jako Natalia G.
    Lubię jako Natalia G.
    natala.g18@wp.pl

    w nazwisku podałam literę, bo w przypadku głosowania, nie chcę usłyszeć swojego nazwiska :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Polubiłam i Zaobserwowałam jako Weronika Gołębiewska
    wercia2689@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako dobiezka
    FB Marta D.
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwje jako Beata bednarek(becka007)
    Lubie na Fb : Beata Bednarek
    email: bbednarek86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Cora Linn
    Lubię na FB jako: Cora Linn
    e-mail: coralinn2907@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako CiekawskAnn
    Lubię na Fb jako Ania Paterak
    E-mail annpat104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...