Jak stworzyć niesamowity i wyjątkowy wygląd bloga?

piątek, stycznia 09, 2015

Hej,

Przeglądając różnego rodzaju blogi, czy to modowe, czy lifestylowe natknęłam się na jedną rzecz, która przykuła moją uwagę - większość blogów posiada praktycznie identyczne wyglądy! Weszłam na jednego bloga i myślę - czy ja tu już wcześniej byłam? Okazało się, że to moje pierwsze odwiedziny, ale najwidoczniej jakiś czas temu widziałam bloga o niemalże takim samym wyglądzie.
Postanowiłam więc napisać dzisiaj post o tym co zrobić aby nasz blog był wyjątkowy, oczywiście pod względem wyglądu, kwestię treści na razie sobie odpuszczę :)

1. Szablon

Nie wiem jakie szablony preferujecie: klasyczne, kafelkowe czy może jeszcze jakieś inne, ale obojętnie jakie by one nie były trzeba je zmodyfikować po swojemu...
Ja w poszukiwaniu szablonów zawsze udaję się na tę stronę - KLIK
Znajdziecie tutaj mnóstwo ( ponad 400 stron ) darmowych szablonów. Możecie przebierać w różnych kategoriach, wybierać kolory jakie was interesują i po prostu wyszukać szablon idealnie taki, jaki was interesuje.

Oto kilka, które przyciągnęły moją uwagę :









Te trzy szablony to naprawdę jedne z wielu, które przypadły mi do gustu z tej strony. Zachęcam wszystkich do jej odwiedzania!
Oczywiście najlepiej byłoby stworzyć szablon samemu, jednak nie jest to do końca łatwe i trzeba bardzo wiele praktyki, aby utworzyć taki, który sprostałby naszym oczekiwaniom :)

2. Modyfikacja szablonu

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy zna się na kodzie HTML i jego modyfikacji. Dlatego właśnie w sieci powstało mnóstwo stron i blogów, które krok po kroku tłumaczą jak dokonać różnorakich zmian w naszym szablonie. Blogiem który polecam wszystkim jest Hafija Blogger Design. Znajdę tam odpowiedź na praktycznie każde moje pytanie i problem.

3. Nagłówek

Nagłówek z czterema lub trzema wybranymi zdjęciami z internetu - rzecz najczęściej spotykana na blogach, które w ostatnim czasie odwiedziłam. Warto starać się  robić coś innego niż wszyscy, tylko tak można jakoś wyróżnić się wśród tłumu :) Ja osobiście jestem zakochana w prostych nagłówkach, z jednym zdjęciem i dużym, przejrzystym napisem. Jednocześnie taki nagłówek musi mieć "to coś" żeby zachęcić mnie do dalszego czytania bloga...

4. Coś od siebie

Warto do swojego bloga dać coś od siebie, coś wyjątkowego. Jeśli nie znacie się na modyfikacji szablonu, możecie po prostu wstawić jakiś interesujący gadżet, z którym się utożsamiacie. Ja akurat czegoś takiego na swoim blogu nie posiadam, chyba że wezmę pod uwagę gadżet "O mnie", ale chyba każdy ma coś takiego na swoim blogu.

Dziękuję za uwagę i mam nadzieję, że moje rady pomogą ci stworzyć niesamowity szablon :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. kochana, masz ochotę na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie, to się odwdzięczę.
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ TUTAJ♥ + poklikasz? :* buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Dziękuje :)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...