Back to school & December Fovorites

wtorek, stycznia 06, 2015

Hej,
dzisiaj cały dzień spędziłam na nagrywaniu filmiku i na próbie montażu. Dlaczego próbie? Bo kompletnie się na tym nie znam i chyba nie wyszło mi to zbyt dobrze :) Już jutro na serio rozpoczyna się szkoła. Mój czas wolny skończył się już w poniedziałek, ale ten dzień był raczej w szkole luźny. Teraz zacznie się naprawdę trudny czas, będę musiała porządnie pouczyć się do testów gimnazjalnych, więc nie obraźcie się jeśli będę pisać rzadziej.


A nad czym tak dzisiaj ciężko pracowałam? Nad filmikiem "Ulubieńcy Grudnia". Mam nadzieję, że przyciągnie on większą ilość widzów niż mój poprzednia. Ale cóż, trzeba się pogodzić z tym, że początki są zawsze ciężkie :)


Zachęcam również jeszcze raz do brania udziału w rozdaniu z firmą Avon :) KLIK

Koniecznie dajcie znać jak się podoba filmik :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

1 komentarze

  1. Świetny post i filmik :) Będę tu zaglądać częściej.
    Czy możesz zajrzeć do mnie? Jeśli spodobałby Ci się, zaobserwuj byłoby mi bardzo miło jeśli zostawisz jeszcze komentarz ponieważ, dopiero zaczynam z koleżanką :) Dziękuję ♥
    kartynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...