Ferie w Warszawie

sobota, lutego 14, 2015

Hej,


Z bólem serca stwierdzam, że już jutro ostatni dzień moich ferii. Znów trzeba powrócić do szkoły i do przygotowań przed testem, ale cóż - na tych feriach naprawdę odpoczęłam.
Przez cały drugi tydzień byłam w Warszawie. Przed wyjazdem oczywiście obiecywałam sobie, że będę cały czas pisać posty, robić zdjęcia z każdego wydarzenia. Jednak wyszło jak wyszło. Udało mi się zrobić tylko jedną sesję, którą zaraz wam zaprezentuję :D
Przez cały mój pobyt w stolicy zajmowałam się tym co kobiety lubią najbardziej, czyli zakupami. Nie chodziłam nic zwiedzać, bo już kilka razy byłam w Warszawie i widziałam co nieco :) Wkrótce na moim kanale KLIK pojawi się filmik z haulem z tego wyjazdu, ale nie wiem jeszcze kiedy uda mi się nagrać.






Spodnie - Cropp / Kurtka - Reserved


Szal - Atmosphere / Buty - No Name


Bluza - Pull&Bear


 Torebka - Stradivarius

Dzisiaj walentynki :) Życzę mnóstwo szczęścia wszystkim, zarówno tym zakochanym jak i tym którzy nie znaleźli jeszcze swojej drugiej połówki. Kocham was wszystkich <3
Ja walentynki spędziłam z moją siostrą jedząc bigos (hehe) i lody jak przystało na singielki. Bardzo podoba mi się spędzanie tego święta w taki sposób.

A wy jak spędziliście walentynki? 

Co jeszcze warto zobaczyc?

1 komentarze

  1. Chętnie przejechałbym się do Warszawy i zjadł bigos, a walentynki niestety spędzam daleko od mojej drugiej połówki ;C świetny post! Pozdrawiam. http://mustgetup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...