IVA FIT #2 Healthy Breakfast #1 - Jaglanka z owocami

poniedziałek, lutego 02, 2015

Hej,
Jak widzicie tytuł posta niezwykle długi i dziwny, ale otworzyłam tak jakby dwie serie, które kontynuuje na moim blogu i kanale i musiałam to zapisać właśnie tak :) Dzisiaj przygotowałam dla was coś innego niż zwykle. Jest to przepis na Jaglankę z owocami.
Jeśli chcecie możecie obejrzeć filmik, na którym krok po kroku pokazuję jak to wszystko zrobić. Opiszę oczywiście cały ten proces również tutaj, dla tych którzy nie przypadają za oglądaniem tego typu rzeczy na filmikach :D


Składniki:

  • 300 ml mleka (lub trochę więcej)
  • garść orzechów
  • 4 łyżki kaszy jaglanej
  • dowolna ilość dowolnych owoców (polecam banany, mandarynki, truskawki)
  • ew.cukier
  • opcjonalnie migdały
Sposób przygotowania:

Na początku gotujemy mleko. Kiedy już wrze, zmniejszamy ogień, dodajemy kaszę jaglaną i dalej gotujemy, Należy pamiętać o systematycznym mieszaniu aby kasza się nie przypaliła. W tym momencie możemy dodać cukier, ilość według uznania. Po około 15-20 minutach ściągamy kaszę z ognia i wykładamy do miseczki. Dekorujemy przygotowanymi wcześniej owocami i orzechami. Smacznego!


Jak wam się podobają takie posty z prostymi i przyjemnymi przepisami?
Mam oczywiście w zanadrzu również te bardziej skomplikowane i być może wkrótce coś jeszcze zamieszczę na blogu :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Przyda się na jutro na śniadanie! Odkąd prowadzę zdrowszy tryb życia nigdy nie wiem co mam jeść i kończy się na owocach czy musli ;c
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam dzisiaj na śniadanie i bardzo mi posmakowało ;) Prowadzisz zdrowy tryb życia? Może zrobisz post, który się nazywa foodbook, czyli będziesz wstawiała zdjęcia lub nagrasz oddzielny filmik o tym co jadłaś przez cały dzień? Ja też mam zamiar zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, więc potrzebuje inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, staram się prowadzić zdrowy tryb życia. Bardzo dobry pomysł na filmik lub post, na pewno to przemyślę :)

      Usuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...