Wyniki giveaway :)

niedziela, lutego 01, 2015

Hej,
dzisiaj zajęłam się podsumowaniem mojego rozdania i mam dla was wyniki. Wiem, ze obiecywałam wam, że wyniki pokażę na filmiku, ale niestety - Fraps odmówił mi posłuszeństwa i kompletnie nie chciał nic nagrywać. Napiszę wam więc jak to wszystko wyglądało...



Na początku policzyłam ile było wszystkich losów (każda czynność to jeden los, maksymalnie można było zdobyć 3 losy). Następnie wpisałam tę liczbę na tej stronie - KLIK i otrzymałam liczbę 76. Los z tym numerem według późniejszych obliczeń posiada Natalia G natala.g18@wp.pl i to do niej powędruje zestaw :)
Zwyciężczynię poinformuję o wygranej również emailem :)
Zachęcam wszystkich do brania udziału w następnych rozdaniu, na moim blogu lub na kanale na YouTube :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

2 komentarze

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...