Co zaobserwowałam? + mały miks zdjeć

piątek, stycznia 30, 2015

Hej,

Ostatnio miałam trochę czasu i korzystając z niego poodwiedzałam inne blogi. Kiedyś na moim blogu pojawił się już post o podobnej tematyce do dzisiejszego - KLIK. Chciałabym go jednak uzupełnić, bo nie wiem - czy pojawiły się jakieś nowe "nawyki" blogerek czy też wcześniej je pominęłam. Dzisiejsza notka będzie taką jakby dalszą częścią tej sprzed kilku miesięcy, wiec zachęcam najpierw do zapoznania się z tamtą :D


pobróbka Channel :) / cudnaa pościel / makaroniki / śliczne paznokcie / ja z instagrama / pierścionki

TERAZ CZAS NA GŁÓWNĄ CZĘŚĆ POSTA :D

Współpraca

Rozumiem, to jest naprawdę fajna sprawa móc dostawać coś za darmo lub z bardzo wielką zniżką tylko dlatego, że jesteś blogerką. Trzeba jednak pamiętać o tym żeby to nie wyglądało następująco:jesteś blogerką TYLKO dlatego żeby dostawać zniżki i ciuchy za darmo. Widziałam mnóstwo blogów, które już przy jednym z pierwszych postów usiłują nawiązać współpracę z jakąś firmą. Żebrzą przy tym niemiłosiernie o klikanie, wchodzenie, kuszą obser.acjami i komentarzami. TO BEZ SENSU!!!

Żebranie o...

No właśnie o co? O wszystko! Od komentarzy począwszy, przez lajki i kliknięcia aż do obserwacji. Nie łatwiej zapracować na swoich widzów i komentarze? Ja nie dąże za wszelką cenę do tego żeby mieć 87447873 komentarzy pod postem. które zwykle brzmią - "Super post! Zapraszam do mnie". Nie chcę takich komentarzy! Jeśli dobrze się przyjrzeć można zauważyć, że pod niektórymi postami wcale nie mam komentarzy. I co, załamuję się? NIE! Bo przecież ja to robię głównie dla siebie, wyrażam swoje zdanie, prezentuje pasje itp. Nie potrzebuję jakiegoś wielkiego uznania za to co robię...

YouTuberki i ich pomysły

Ostatnimi czasy udzielam się też na YouTube. To straszne co tam zaobserwowałam...
Należę do jednej grupy, w której można "promować" swój kanał i spotkałam się tam z takim postem:

Jak myślicie, ile mógłbym zarobić za 1000 wyświetleń
i x subskrybcji? Słyszałem że na YouTube można sporo zarobić.

Weszłam na kanał chłopaka, dopiero zaczynał przygodę z YT i już takie pytania?! Nie mam oczywiście nic przeciwko zarabianiu na tym serwisie, ale myślę, że bez sensu jest nagrywać filmiki tylko dla korzyści materialnych, z czego zazwyczaj są one nagrane na "odwal"...

Obiecanki cacanki

Często na grupach dla blogerów spotykam posty mniej-więcej tej treści"

Hej, brakuje mi 15 osób do 100 obserwatorów,
zaobserwuj a ja się odwdzieczę :)

Kiedyś z ciekawości chciałam zobaczyć czy to naprawdę tak działa. Zaobserwowałam jakiegoś bloga i napisałam w komentarzu, ze czekam na rewanż. Cóż... czekać sobie mogłam, ale się nie doczekałam. Dzięki!


Dziękuję za uwagę i zachęcam do brania udziału w giveaway do końca stycznia!!! (baner z prawej strony)

Co jeszcze warto zobaczyc?

4 komentarze

  1. Mnie też bardzo denerwuje takie zachowanie blogerek i vlogerek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja subskrybuję tylko kilka osób (w tym Ciebie), tylko konta bez SPAM'u i mało znane, właśnie z tego powodu. :) Ostatnio oglądając Twój filmik o looku do szkoły poszłam do kuchni i na pytanie mamy co oglądam odpowiedziałam: Iwamołcz. Oczywiście usłyszałam: Wiesz, że tego się tak nie wymawia?
    Ale dla mnie zawsze będziesz Iwamołcz i kropka.
    Zapraszam Cię na rozdanie u mnie, a w sumie to 2 :)
    http://be-for-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie to wymawiasz :) Tak właściwie ja mówię na to po prostu Ivamoche, ale Iwamołcz też bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  3. jeeeeju ja chcę wszystkie te pierścionki!!! co zapewne widać ;) http://mijascorner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...