Co mnie denerwuje u innych blogerek?

piątek, lutego 21, 2014

Hej ;)



Ten tydzień był strasznie zabiegany i pomimo że obiecałam sobie i wam, że zacznę pisać więcej postów to niestety mi się to nie udało. Ten straszny tydzień wciąż trwa, tylko na chwilę odeszłam od książek (uczę się, ponieważ mam bardzo ważny konkurs) aby napisać posta. Nie chcę tak strasznie zaniedbywać bloga, ale cóż to ma być dla mnie przyjemność więc nie będę pisać postów kiedy
zwyczajnie nie mam czasu.



Dzisiaj przychodzę do was z postem o tym, co mnie denerwuje u innych blogerek. Wypowiem się nie tylko o tym co mnie denerwuje w ich zachowaniu, ale również o tym co mi przeszkadza a co mi się podoba w blogach ;)


  • Obs za Obs
Wiem, że wiele blogerek się już wypowiadało na ten temat, sama widziałam kilka takich wpisów, ale ja też chce napisać o tym parę słów. Nie rozumiem po prostu takiego zachowania, po co się prześcigać w obserwatorach? Po co piszecie te blogi? Dla przyjemności czy dla obserwatorów?



  • Ściąganie
Nie mogę znieść czegoś takiego! Rozumiem, można się wzorować czyimś postem, ale widziałam kilka blogerek (nie wymienię) które dosłownie kopiowały treści od innych. I po co to? 

  • Udawanie
Niektóre blogerki udają kogoś innego na innych serwisach, np.ask.fm. Na blogu są milutkie i grzeczne, a tam co druga odpowiedź na pytanie to wulgaryzmy, których po prostu nie można czytać! Przeklinanie nie jest cool ;)

  • Brak zdjęć
Teraz czas na to co mi się nie podoba w innych blogach. Lubię kiedy w poście jest przynajmniej jedno zdjęcie. Jeśli nie macie lustrzanki czy też nawet cyfrówki (w co nie wierze) można znaleźć bardzo fajne zdjęcia na internecie.

  • Posty o niczym
Nie znoszę kiedy ktoś pisze posty o niczym. Rozumiem, że raz na jakiś czas można napisać typowo lifestylową notkę o tym co działo się danego dnia, ale niektórzy piszą wszystkie posty właśnie o tym!


  • Muzyka
I teraz jeszcze to co mi się podoba. Uwielbiam kiedy ktoś umieszcza muzykę do posta. Fajnie się czyta notkę z muzyką w tle ;) Szczególnie kiedy piosenki mi się podobają ♥

Na dzisiaj to tyle ;) Może jeszcze kiedyś zrobię takiego posta o tym co mi się podoba a co nie w innych blogach... Mam nadzieję że teraz będę mieć wiecej czasu na bloga ;)

Co jeszcze warto zobaczyc?

8 komentarze

  1. niestety tego nie zmienimy

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. brak zdjęć Cię denerwuje? ja wolę, jeśli nie ma zdjęć, niż jeśli przez 3/4 postów mam oglądać tą samą osobę z różnymi minami i w różnych pozach. z drugiej strony nie lubię też, kiedy publikowane są jakieś obrazki z koziej d..., które niczego konkretnego nie przestawiają. tak źle, i tak niedobrze :) no ale fakt, dobrze, kiedy jakakolwiek grafika pojawia się na blogu, w trakcie dłuższego posta. natomiast nie czaję blogów, na których 95% uwagi skupia się na zdjęciach, kiedy nie są one blogami poświęconymi fotografii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podone rzeczy mnie denerwują :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię jak nie ma zdjęć albo jak dziewczyny dodają zdjęcia innych dziewczyn z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie dokładnie te same rzeczy denerwują choć też pojawiają się bardzo podobne notki i inne rzeczy .

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam muzykę w tle jak się wchodzi na bloga;)
    świetny post, przemyślany:)
    http://chmielublog.blogspot.com miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. brak zdjęć w ogóle mi nie przeszkadza
    jak jest muzyka to wręcz mnie to wkurza, bo słucham swojej własnej więc muszę dawać u siebie pauzę. już lepiej jak jest wstawiona w poście a nie wbudowana, ale wtedy nawet jej nie puszczam.
    obs za obs też uważam ze wkurzające, bo te laski w ogóle nie czytają tego co napiszesz

    OdpowiedzUsuń
  8. na to nie mamy wplywu, :) zapraszam na nowy post: www.okomdy.blogspot.com
    oraz na fb na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...