Best Blog ♥

sobota, lutego 22, 2014

Hej ;)


Tak wiem że w lutym trochę zaniedbałam bloga, ale postaram się to nadrobić w marcu...
Idzie wiosna i wszystko się budzi do życia, więc mój blog też powinien się obudzić i przejść na wyższy poziom. Jeśli chcecie żebym zrobiła jakiegoś posta lub filmik to śmiało piszcie w komentarzach albo na asku, twitterze lub czymkolwiek ;)
Dzisiaj byłam na konkursie z matmy i kompletnie nie mam pojęcia jak mi poszło. Nie wiem właściwie jak ja się dostałam do drugiego etapu, przecież ja nie umiem matmy ;)
Nauka na chwile zakończona, bo konkurs już był ;) Została mi już tylko lektura do przeczytania, ale mam szczęście bo jest to Hobbit, czyli naprawdę ciekawa książka...


W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić bloga, którego odwiedzam bardzo często i  który straszliwie mi się podoba. Moja sympatia do niego łączy się z moją wielką pasją, o której chyba jeszcze nigdy nie wspominałam na blogu. Mianowicie uwielbiam gotować...może nie tyle gotować co piec ;)
Chociażby dzisiaj upiekłam ciasto czekoladowe, według przepisu z poniższego bloga ♥



Z tego bloga czerpię inspiracje kiedy chce przygotować jakiś deser, naprawdę polecam go wszystkim ;) Z jakiegokolwiek przepisu z tej strony bym nie korzystała, to wszystko się udaje. Ostatnio robiłam babeczki według przepisu z tej strony i wyszły po prostu cudowne (przynajmniej w smaku, bo wygląd nie był zachęcający - przeze mnie )
Chciałam na moim blogu umieszczać przepisy tak jak to robi właścicielka bloga powyżej, ale zawsze kiedy coś upiekę np.babeczki, wyglądają niezbyt ładnie i nie chcę czegoś takiego pokazywać  ;)


A wy macie może pasję kulinarną? Lubicie czasem zrobić jakiś wyjątkowy deser?

Co jeszcze warto zobaczyc?

7 komentarze

  1. Lubię oglądać czasami Masterchef'a itp. Często mówią, że desery są najtrudniejsze, ale dla mnie wydają się całkiem inne. Lubię je robić, a jeszcze bardziej jeść!!! Mnniiiiiaaaaam!

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jeść desery, ale żeby robić to już nie koniecznie ;d

    http://agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię czasem zrobić jakiś fajny deser, ale to zależy od chwili :D
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog ! Obserwuje :)
    I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałem Hobbita :)
    Obserwuje i czekam na kolejny post :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hobbit jako lektura :O raj na ziemi :D
    uwielbiam fantastykę, szczególnie autorstwa Tolkiena.
    http://chybarobiezdjecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...