Po bardzo długiej przerwie ❿

sobota, grudnia 27, 2014

Hejka,
przez święta dużo myślałam o blogu, zaczęłam żałować, że przestałam go pisać i postanowiłam wznowić moją blogerską działalność. Nie było mnie tutaj ponad 10 miesięcy (stąd ta dziesiątka w tytule posta ;). Z uwagi na to, że poprzedni wygląd i nazwa bloga nie przypadły mi do gustu postanowiłam wszystko zmienić. Zmieniłam adres z guska0guska.blogspot.com i nazwę z Guśka Blog. Mam nadzieję, że teraz uda mi się pisać posty regularnie i że z chęcią będziecie je czytać poszerzając grono moich odbiorców.


Kurtka - Reserved     Spódnica - Tally Weijl


Buty - CCC



Zamierzam też prowadzić działalność na YouTube, ale jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że będę miała czas aby zrealizować wszystkie moje plany odnośnie bloga ;)



Piszcie w komentarzach czy podoba wam się nowy wygląd bloga, czekam na wasze opinie :)

Co jeszcze warto zobaczyc?

0 komentarze

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...