Valentine's Day

czwartek, lutego 13, 2014

Hi ♥



Już jutro walentynki ;) Mam nadzieję, że wiele osób czytających tego posta mają drugą połówkę i spędzą ten cudowny dzień razem z nią...
Ja pomimo że jestem singielką bardzo lubię walentynki. Wszędzie mnóstwo szczęśliwych osób, to takie piękne ♥ Wiele moich koleżanek miało już chłopaka, ale ja nie czuję się jakaś gorsza przez to że nigdy nie byłam zakochana. Wiem, że jest wiele osób, które przez wywieraną na nich presję szukają chłopaka na siłę, aby po prostu go "mieć". Nie posiadanie chłopaka nie zawsze musi oznaczać samotność, na pewno jest na tym świecie ktoś z kim dobrze się dogadujecie ;)





Rękawiczki - House/Leginsy - TOPSHOP/Szal - Cropp/



W moim przypadku jest to siostra, która zawsze mnie rozumie ;) Uwielbiam spędzać z nią czas i cieszę się że mam kogoś takiego. Nie jestem samotna i w żadnym wypadku nie potrzeba mi teraz chłopaka ;) Wy też kiedy czujecie samotność rozejrzyjcie się wśród swojej rodziny, czy nie ma w niej przypadkiem kogoś kto pomoże wam w każdej sytuacji?!



Do miłości z pewnością trzeba dorosnąć, więc nie ma co się spieszyć ze związkami, bo takie coś nie ma żadnego sensu (jeśli  nic nie czujemy do drugiej osoby). Jutro mamy walentynki, święto zakochanych i myślimy sobie: Co my singielki mamy zrobić  w ten dzień?

Moja propozycja jest taka: DZIEŃ TYLKO DLA SIEBIE...
Coś w stylu domowego spa ;) Kilka chwil po to aby poczuć się naprawdę dobrze. Nie potrzeba nam do tego żadnych chłopaków!





Udało mi sie dziasiaj zrobić naprawdę dużo zdjęć ;) Mam nadzieję że się spodobały ^^
To tyle ode mnie w tym poście :) Życzę wam mile spędzonych walentynek ♥ I pamiętajcie nie ważne jest to czy mocie chłopaka czy nie. Nie ulegajcie presji innych !!

BUZIACZKI ♥♥♥


Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Obserwuje i licze na to samo ! ;)

    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Jesteś fotogeniczna :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    Zapraszam do obserwacji. Za każdą obserwację odwdzięczam się tym samym. ;)
    http://patricia-believe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post.
    Na prawdę nadajesz się do pisania. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...