Jak dbać o długie włosy ;)

poniedziałek, lutego 10, 2014

Hejka kochane♥



Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami kilkoma rzeczami które robię aby moje włosy wyglądały na ładne i zadbane ;) Zapraszam do czytania ♥

Teraz jak widzicie staram się pisać jak najczęściej, aby nadrobić to co wyrządziła moja nieobecność.
Dzisiaj przedstawiam wam moją pielęgnacje włosów. Być może z uwagi na to, że mam długie włosy wydaje wam się że nie wiadomo ile zajmuje mi ich pielęgnacja. Jednak ja, używam zaledwie dwóch rzeczy: szamponu 2 w 1 oraz maski do włosów. Szampon jest z Timotei, a maska z Avon'u.





Szampon

Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma takie włosy jak ja, ale jeśli twoje włosy szybko się przetłuszczają to polecam ci ten szampon. Jest cudowny ;) Szukałam kilka lat szamponu, który byłby odpowiedni dla moich włosów i wreszcie znalazłam...
Zazwyczaj po umyciu włosów, były one praktycznie od razu tłuste. Po tym szamponie je o wieele lepiej ;)
Polecam ♥







Maska

Maskę stosuję mniej więcej raz w tygodniu. Po jej użyciu włosy wyglądają cudownie i są bardzo miękkie w dotyku. Kosztuje niewiele (chyba 6 złotych) więc naprawdę warto ją kupić ;)
Nie każdy gustuje w zapachu rumianku, ale mi bardzo się podoba ;) Używałam jeszcze kiedyś szamponu z tej samej serii, ale nie przypadł mi do gustu.


Poza tym, do pielęgnacji moich włosów zalicza się również to że:

  • Nie suszę włosów na co dzień, ani nie prostuję
  • Często chodzę w związanych włosach
  • Przed położeniem się spać, czekam aż włosy trochę wyschną 
  • Nie czeszę włosów na mokro
  • Myję je co drugi dzień
  • Stosuję kurację drożdżową, o której wspominałam już wcześniej na blogu ;D KLIK



Co jeszcze warto zobaczyc?

10 komentarze

  1. Moje włosy też się przetłuszczają, ale po tym szamponie jeszcze szybkie. W dodatku po tym włosy mi się elektryzują. XD

    http://palinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma takie same włosy ;P Trudno jest znaleźć szampon który będzie dla nich przyjazny ;D

      Usuń
  2. Nie lubię produktów z timotei :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też niezbyt lubię szampony z avon, natomiast maseczki z tej serii uwielbiam :D

    zapraszam: http://olxaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przydatnego dla mnie posta :)
    Ja używam szamponów regenerujących :*
    zapraszm do siebie kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś szampon z timotei .
    Ale strasznie mi ten szampon przetłuszczał włosy.
    A o tej masce do włosów nie słyszałam .
    Bardzo fajny blog.
    Obserwuję
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie prostuje włosów. Nie muszę, ale mimo to, nie robię tego, bo to okrutnie męczy i niszczy włosy :)
    http://my-paradise320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!! Blog również niczego sobie !! SUPER;3
    Może wspolna obserwacja? co ty na to? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony z Timotei są bardzo fajne, ale ja wolę z Ziaji. Można powiedzieć, że "uratowały" moje włosy.
    A jeśli chodzi o kurację drożdżową to ciągle sobie mówię, że zaczynam od jutra, zaczynam od jutra i w końcu nie mogę zacząć xd

    peach-please.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę i ogólnie wszystkie 1D ;] A co do tego szamponu niestety po nim moje włosy bardzo szybko się przetłuszczały. Niestety moje włosy mają wymagania -,- ehh ;//

    zapraszam do mnie ;) za każdą obserwację i komentarz odwdzięczam się ;]
    gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...