Outfit Of The Day

czwartek, stycznia 29, 2015

Hej kochane :D
Teraz w szkole nareszcie jest łatwo i przyjemnie. Jutro już ostatni dzień przed feriami, w które zamierzam ABSOLUTNIE się nie obijać, tylko nagrywać filmiki i pisać superposty dla Was. Moja średnia na półrocze to 5,0 i powiem szczerze, ze moje koleżanki patrząc na nią nie mogły się nadziwić :) Ja się po prostu staram w szkole i stąd ta dobra średnia...

Jeden z najnowszych filmików pojawił się dzisiaj na moim kanale i bardzo serdecznie zapraszam do oglądania.


Mój kanał nie jest zbyt popularny (właściwie to wcale nie jest), ale mam nadzieję że z czasem będzie na niego wchodzić coraz więcej osób...

A tutaj przedstawiam wam jeszcze kilka moich inspiracji :




---------------------------------------------------------------------------
Zapraszam wszystkich do brania udziału
w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania zestaw
z firmy Avon.
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ - KLIKNIJ W BANER PO PRAWEJ STRONIE BLOGA


Co jeszcze warto zobaczyc?

0 komentarze

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...