Don't be shy!

wtorek, stycznia 27, 2015

Hej kochane :)

Dzisiaj przygotowałam takiego trochę poważnego posta. Szczerze mówiąc to dużo bardziej lubię na blogu poruszać właśnie takie tematy, niż wstawiać tak zwane "posty o niczym" :D
Ale cóż...i to jest potrzebne i to.
Dzisiejszy post jak pewnie się domyślacie po tytule (kto zna angielski :) będzie dotyczył nieśmiałości, czyli naprawdę wielkiego problemu z jakim boryka się bardzo dużo osób na świecie (w tym ja).
Można by teraz zadać pytanie: Jak ona może być nieśmiała, przecież udziela się w internecie, nagrywa filmiki? Ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo trudne było dla mnie nagranie jakiegokolwiek filmiku.


Ciągle się zastanawiam co powiedzą inni, jak zareagują itp. A przecież najważniejsze jest to żebyśmy byli sami szczęśliwi i dumni z tego co robimy! Wstawiając na YouTube swój pierwszy filmik bardzo się wahałam, nie wiedziałam jak zareagują moi odbiorcy, czy nie posypie się krytyka w moim kierunku. Jak na razie jestem szczęśliwa bo z hejtami się nie spotkałam, ale mam nadzieję, ze nawet jak przyjdą i te złe, krytykujące komentarze to i tak się nie poddam.

Zaczęłam pisać o tych filmikach, a przecież wcale nie chodziło mi tylko o nasze życie w internecie, chociaż to bardzo ciekawy temat...
 Tematem tego posta miała być nieśmiałość, a w moim przypadku najgorsze jest brak otwartości w stosunku do ludzi spotykanych gdziekolwiek. Często kiedy poznaję jakąś nową osobę po prostu nie potrafię się jej przedstawić, a nawet jeśli już to zrobię to i tak nie mogę się odważyć aby porozmawiać z nią trochę dłużej. Od razu zamykam się w sobie, to straszne!
Staram się z tym walczyć, ale to bardzo trudne. Niektórzy ludzie patrząc na mnie pewnie uważają mnie za dziwną, bo często siedzę sama na przerwach, ewentualnie z jedną, jedyną przyjaciółką.
Zdarzają się też czasem dni kiedy jestem bardziej otwarta, rozmawiam z innymi, dyskutuję, ale niestety to zdarza się bardzo rzadko...

Ten post kierowany jest głównie do osób, które mają taki sam lub podobny problem jak ja. Nieśmiałość jest naprawdę uciążliwa i musimy z nią walczyć. Fajnie o tym problemie wypowiada się jedna z moich ulubionych vlogerek w tym filmiku:


Zachęcam do obejrzenia filmiku, zgadzam się ze wszystkim co zostało tutaj powiedziane :D
Będąc nieśmiali naprawdę niewiele uda nam się w życiu osiągnąć, bardzo łatwo będzie nami manipulować i ogólnie życie będzie bardzo trudne. W przyszłości będzie trudniej ze znalezieniem pracy, ponieważ zwykle poszukuje się osób kontaktowych. Bojąc się ludzi, że tak się wyrażę, bardzo wiele tracimy. Mam nadzieję, że uda mi się to przezwyciężyć i wkrótce będę posiadała niemal wzorową pewność siebie, czego i wam życzę :)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominam o rozdaniu na moim blogu!
Chcesz wziąć udział? - Kliknij w baner po prawej stronie
z napisem "Giveavay z Ivamoche i Avon".
Już wkrótce rozdanie dobiega końca!

Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Masz naprawdę świetnego bloga! Wszystko mi się tu podoba! Twój sposób pisania..Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni. :)

    www.niekontrolowanee.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post !!! Co powiesz na wspólną obserwację? Jak coś to zacznij :)
    http://fashion-by-agnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Na pewno często tu będę wpadać :)

    Serdecznie Zapraszam na mój :)
      livestyleofanita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...