Busy week at school

czwartek, stycznia 22, 2015

Hej :)




Ten tydzień w szkole był strasznie ciężki, trzeba było napisać mnóstwo sprawdzianów, poprawiać się i tak dalej... Jutro już nareszcie piątek, piąteczek :) Dzisiaj miałam zabrać się za czytanie lektury, ale jeszcze nie wiem jak mi to wyjdzie, bo już po 21,a ja dopiero piszę posta. Przepraszam, że na bloga wchodzę rzadko, ale chciałabym teraz bardziej na poważnie zająć się moim kanałem - KLIK bo odkryłam, że bardzo spodobało mi się kręcenie filmików. Nie lubię pisać takich typowo lifestylowych postów i zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdemu chce się coś takiego czytać, ale cóż dzisiaj naszło mnie na podzielenie się z wami tym co się dzieje u mnie. Ferie zaczynają mi się za tydzień i mam nadzieję, że jakoś dotrwam do tego czasu i oczywiście, że spędzę je naprawdę owocnie.

Ostatnio zaczęłam na poważnie interesować się sklepem internetowym o którym większość z was pewnie słyszała - KLIK.Planuję w najbliższym czasie zakupić trochę ubrań, jeśli to zrobię na pewno podzielę się z wami tym co zakupiłam na filmiku :)


Przepraszam za zdjęcia robione z rąsi :D Ale nie mam w tej chwili fotografa...


Na moim kanale pojawił się nowy filmik, byłoby mi miło gdybyście wpadli i ocenili :)



PRZYPOMINAM RÓWNIEŻ O ROZDANIU NA MOIM BLOGU - KLIK DO WYGRANIA ZESTAW Z AVON'U (BALSAM I ŻEL POD PRYSZNIC)

Co jeszcze warto zobaczyc?

3 komentarze

  1. Ja średnio Lubie oglądać filmiki, jakoś tradycyjne blogowanie jest mi bliższe :) wygrałas w moim konkursie bon - gratulacje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze nie boisz sie pokazac na filmikach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik. Jednak ja również jestem fanką tradycyjnego blogowania. :)

    http://everywhere-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za każdy komentarz ;)
Zarówno ten dobry jak i zły, motywuje mnie do dalszego blogowania...